Lägenhetsvisning..

Idag jobbade jag mellan 8 och 16. Gick hysat bra men ganska segt efter 4 dagars ledigheten.. =) *tänk snart semester*

Sen var det till att cykla hem fort och duscha av sig allt matos för kl 17.00 var jag på lägenhetsvisning.. Och min familj är lite nyfiken av sig så med mig var mamma, syster, Nelvin och Björn.. =) hela släkten nästan.. ^^
Den var jättefin som väntat och jag ville ha den direkt, men självklart var inte vi dom enda så har nu anmält intresse och ska bli uppringd av mäklaren imorgon tror jag. Sen blir det väl budgivning och grejer, lite läskigt när det handlar om så mycket pengar.. Hoppas jag får den iaf för skulle va perfekt för mig och plus i kanten är att lilla Elinore bor i samma hus liksom... Weee

Och sen får det kanske bli en liten kattunge oxå som sambo..Vad mysigt vi kommer att få det! =) Håll tummarna allihop!


Inatt belv det tyvärr inte allt för mycket sömn så ska ta och skärpa mig och lägga mig och sova tidigt så man orkar med dagen imorgon.. jobbar kväll.. Sådär najs.. Ja ja.. snart helg!



Puss på mina änglar






So close, no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
and nothing else matters

Never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I don't just say
and nothing else matters

Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
and nothing else matters