Stockholm..

Har inte skrivit på länge som ni märker. Detta beror på at jag just nu har semester och är Stockholm... Jag är hemma igen på måndag kväll. Och på tisdag är det jobba igen...ohh segt!

Iallafall så har det hänt lite saker. Jag var ju med på budgivningen på lägenheten jag kollade på..men efter tre dar så var jag tvungen att avbryta, blev för dyrt. Och budgivningen är fortfarande inte slut.. Får SMS typ varje dag om höjningar.. Den har stigit sjukt mkt nu. Ja ja, så är ute på jakt efter en annan nu. Eventuellt så blir det systers lägenhet om jag inte hittar nåt annat. Känns lite kris nu eftersom man är ensam men hyran.. usch!  Får väl flytta hem.. ha ha ha.. =) eller inte!

Till helgen ska jag på kryssning iaf.. det blir kul.. =P

Puss
#1 - - Aj:

Bästaste tjejen!

#2 - - the girl next door you know...:

ser fram emot att få träffa min favvo tjej idag!! *jeeeej*
och en present ska du få såklart!!