Var tvungen..

Hittade en kul lista på en annan blogg som jag tänkte passar såhär i slutet av detta året!

2007


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hm.. det jag kommer på precis just nu var go carten idag =)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Njo, kommer inte riktigt ihåg vad det var men tror jag lyckades ganska bra iaf.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Hm..inga nära vänner men vet några bekanta om man säger så

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack och lov

5. Vilka länder besökte du?
Tyvärr ingen solsemester men blev Danmark. Endast tror jag, sorgligt!

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Jadu, en ny lägenhet kanske? Och ingen hjärtesorg såklart!

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
29 juli då jag träffade André första gången och 19 aug då vi officiellt blev tillsammans..

8. Vad var din största framgång 2007?
Träffade min stora kärlek och en underbar vän Elinore!

9. Största misstaget?

Inga stora misstag som jag minns men finns väl några småsaker man kanske kunde gjort smidigare..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Eh magsjuka tack vare lilla Nelvin, MASSA träningsvärk pga dansen å förkylningar!

11. Bästa köpet?
Oj vad man får tänka nu... Tågbiljetterna upp till Sthlm kanske? Kläder!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Tågbiljetter! =) ha ha

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att träffa älsklingen å Elli självklart.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Rhianna- Umbrella, One Republic- Apologize

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det var båda och. Mycket ledsamt men slutet av året mest glädje!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Försökt hinna träffa min familj å vänner ÄNNU mer

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Jobbat =)

18. Hur ska du tillbringa julen?
Med kära familjen

19. Blev du kär i år?

Om! Käraste nånsin

20. Hur många one night stands?
Non

21. Favoritprogram på TV?
Top model, Sex and the city (repriser men ändå)

23. Bästa boken du läste i år?
Oooops, ingen bok läst tyvärr. Men måånga tidningar!

24. Största musikaliska upptäckten?
Ehhhh

25. Något du önskade dig och fick?
Kaffemaskin

26. Något du önskade dig men inte fick?
Njo..

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Oj svårt var så längesen men hade kalas för familjen

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Fått André som sambo

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Min stil, eh har samma stil som alltid tror jag..

31. Vad fick dig att må bra?
Danskursen, träningen, André, Elinore, familjen

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Johnny "the pirate" Depp maybe

33. Vem saknade du?
Morfar
 
34. De bästa nya människorna du träffade?
Elinore och André helt klart! Sen en massa kul folk i Stokholm






Weeeeeeeeeeeeee

#1 - - tha gal next door:

men du är väl en underbarning..puss på dig!!!
ps..me like you too .ds