Parteeeey....

Ohhhh, nu är man lite seg får jag säga..=P Ska börja med att berätta om gårdagen. Var på stan en sväng med Nelvin och senare kom min mamma och hämtade honom. Var lite konstigt att vara själv, har haft lillen i nästan 3 dar så var lite ovant att kunna sitta still och inte behöva springa som en dåre å kolla vad han gör. Men men, var skönt att kunna göra saker ostört igen..

Jag gjorde mig iordning och gick till Elinore vid 18-19. Var där å drack lite cider innan vi gick ner på stan. Sen satt vi i ett av tälten där hela kvällen. Bra coverband, så blev lite allsång där. Malin var oxå med en stund där, wee. Men hade iaf superkul! Tack tack flickorna för en supernajs kväll iaf!

Somnade lite sent som vanligt, så idag är det lite segt här. Men man kommer snart igång igen för ikväll är det den stora festar-kvällen.. oj oj oj! Ska väl träffa min lilla parypingla sen nångång oxå.. Mycket nu.. ^^

Ska väl försöka gör något givande en stund nu..

Ciao