Du och jag Nelvin

Sitter just nu barnvakt åt min lille gudson Nelvin här. Hade tänkt att han skulle somnat vid den här tiden men icke!
Han leker just nu men min mobil..det tycker han är så kul! Öppna, stänga. Öppna, stänga. Och säja oj å bom ibland ^^

Har jobbat idag oxå.. 7-15. När jag slutat tog jag en tur på stan först och inhandlade lite julklappspapper och annat trevligt att pyssla med.

Runt 16.30 kom Nelvin hit och har fått busa med honom sen dess. Pappa Daniel kommer nog om en timma eller så.

Annars då? Jo, det som jag såg mest fram emot just nu var att spendera hela jul/nyår med André och att han skulle flytta hit i början av nästa år. Nähä!
För det första så får han inget svar när han ringer dit och försöker få reda på vad de håller på med. Har provat i 3 dagar nu och ingen som behagar svara nånstans.
Sen får jag det underbara nyheten att hans chef inte har godkänt den ledigheten som vi planerat att ha tillsammmans vid jul! Så om det vill sig riktigt illa får vi nästan inte ses nåt alls där. och jag som fått byta å greje för att verkligen få ledigt å bara umgås med honom eftersom det bli så lite annars. Men inte ens det kan man få. Så just nu känns inget kul.... Kul att inte ha nåt att se fram emot. Klart dt är trevligt att träffa all släkt å vänner, det är inte så jag menar men vi har inte haft många dagar ensamma alls. Så därför va det ju perfekt när båda var lediga i mellandagarna och bara inte göra  nåt... Men så blir det antagligen inte.

Nu sliter Nelvin i byxorna...han vill nåt tydligen men förstår inte riiiiktigt vad han menar. Ska försöka ta reda på det nu!



Puss puss