Gröna fingrar

God kväll!

Idag har det vart jobb mellan 7-15. Efter jobbet gick jag snabbt hem för att hinna till blomsterlandet innan det stängde kl 16.00. Jag tänkte att jag skulle passa på nu när André är iväg på en liten dagstur. Han blev medbjuden på en dagskryssning till Danmark av min käre svåger nämligen =) Så jag hittade massa fina utomhusblommor och krukor så detta är hur min trappa ser ut just nu:

image452


När jg ändå var ute passade jag på att ta kort på våra fina bil. Som jag körde för första gången idag. Gick bra trots allt ^^.

image453

Det är väl härligt när texten lyser i mörkret. Ha ha ha! =)

Har hunnit med att städa och fixa här inne oxå så nu bara jag kollar på tv och kopplar av. Älskling kommer inte fören vid 01.00 inatt så hinner somna innan..


Har lite roliga bilder från vår tradtitionella "Efterlyst-kväll" i torsdags.

image454

Sallad med bla fetaost och chashewnötter...

image455

Jag gör grillspett i köket =P

image456

Elinore väntar på maten...

image457


Och detta blev det. Ganska gott...

Nu ska jag fortsätta att njuta av lugnet här hemma en stund till!


Puss puss