Bröllopsdag

Ja, alltså inte min utan idag ska vi gå på bröllop. Det är fakstiskt mitt allra första någonsn och det ska bli superkul! Vi ska åka runt 14.00, det tar en stund att åka. Det ska vara nere i Tjolöholm och festen ska vara på ett slott! Spännande!

En annan fantastisk sak som hänt är att André blev farbror igår! Han största bror fick en liten son.. Och fast André har fler syskon än de flesta så är detta hans första syskonbarn och därför extra speciellt. Vi ska ner till GBG och hälsa på lillen nästa vecka.... kul! Grattis till alla inblandade!

Nu har min käre sambo just kommit in genom dörren. Han har sålt sin motocykel nu på morgonen. Och jag har varken bett eller tvingat honom... det var på hans initiativ faktiskt. Vet inte om han ska köpa en ny eller om han ska lägga pengarna på annat. Kanske en lägenhet... Ja ja, vi får se!

Nu ska jag ordna klart här hemma så man kan koncentrera sig på att göra iordning sig senare.


Puss