Snart läggdags

 
Nu har jag kollat på Bridget som har underhållit mig medan jag surfat runt här ett tag. Jag har mest hållt till på styleroom.se. Sen vi var på visningen på den första lägeheten så har det här med flytt fastnat hos mig. Har tittat på inredning varje dag nu och jag hoppas vi hittar en lägenhet så jag kan få utlopp för alla ideér jag har i huvudet nu...


Jag längtar verkligen tills man får en nytt fräscht hem med många lådor att gömma sakerna i. Ordning och reda, det gillar Sara!

Jag funderar även på att göra väggord eller väggmålning. Det är mycket snyggt. Fast man kanske inte måste ha en hel novell... Men jag tror det blir nån typ av väggdekoration..

Ord - Välkommen (per)Talesätt - Av längtan till dig (per)
Talesätt - Dröm om...(per)Citat - Carpe diem (amb)



Ja det tåls att tänka på. Men jag har ju tid eftersom vi ju inte har nånstans att flytta än ^^



Fast nu börjar mina ögon snart gå i kors av alla möbler och tapeter jag kollat på.. Så tänkte lägga mig så jag inte försover mig imorgon oxå, det vore illa! ;) Fast om jag bara ställer klockan ska det nog gå bra..


God natt!