Så är helgen kommen..


Ännu en fredag med jobb 8-16. Det var jättemånga gäster och fullt upp hela tiden, men ändå kändes dagen så superlång. Trodde aldrig den skule ta slut.. men det gjorde den =)

Det som då är lite synd är att två dagar i rad nu har jag sett strålande solsken och skönt väder utanför och typ ½ timme innan jag slutar har det bara försvunnit. Så fick gå hem i tråkigt-blås-väder...

Gick på stan och kikade en stund innan jag traskade hem till min tomma lägenhet. Och har inte gjort nåt speciellt sen jag kom hem. Har dansat runt lite, kollat på tv och diskat typ. Kollar på let´s dance nu och ska snart krypa ner i sängen. Börjar 7 imorgon... det är då en konstigt tid att börja. Fattar inte att nån skulle vilja vara vaken då.. Så när man är påväg vissa morgonar, helt yrvaken och nästan vinglande av trötthet och ser folk som är ute och promenerar med gångstavar så blir jag mycket förvirrad. Kommer jag också bli sädär överdrivet käck, hurtig och pigg när jag blir äldre. jag har väldigt svårt att tro det med tanke att det tar 4 st OLIKA alarm för att jag ska dra mig upp... Det återstår väl att se.

Jag är i vilket fall väldigt trött nu, och har ingen att prata med här så kan lika gärna sova och försöka gå upp 5 minuter tidigare så man slipper stressa gärnet för att hinna i tid. Pust!

Ni ska förresten få bilder på mina sallader. Har ätit tonfisksallad både igår och idag.. Det gick snabbt, lätt och va mumsigt! Yey!

Och här är bilderna!

 Sallad igår -------->    Sallad idag         


Ha ha... intressesmurfarna antecknar! ^^


Nej kära folket.. det blir en låt och sen måste jag lägga mig.




Den är så fin och videon är så gullig..





God natt på er alla!