Chokladdoppade jordgubbar = Kärlek


Igår så var det ännu en jobbig dag som alla andra gånger jag vart tvungen att skiljas från mitt hjärta (iaf ena halvan). Jag åkte hem med tåget som gick 16.45. Och det var bokstavligt talat på sekunden som jag hann med. Klockan på text-tv gick nämligen fel så blev panik när vi såg vad kl egentligen var. Men min älskling körde som en biltjuv och jag kom med tåget. Skönt ändå för den värsta tiden är precis innan när man bara sitter och väntar på tåget, då blir jag mest ledsen. Men igår hann jag inte med att tänka på det så mycket för hade så bråttom.. Men så klart var det jobbigt igår oxå. Men försöker att tänka att nu KAN det nästan inte ta lång tid att hitta ett jobb. För imorgon är det 6 månaders sen vi träffades första gången och det var inte så långt efter som han började leta jobb..så jag anstränger mig verkligen för att tro att det inte dröjer länge till... =)

Och till idag: Var så fruktansvärt segt att gå upp och jobba kl 7 imorse. Men cyklade gjorde man och jobbade till 15.



Dagens kaka till imorgon...utan choklad...

image196


..och med choklad. Färdiga!

image197



Sen var det hem till min lilla lägenhet där lite tvättning och städning väntade. Och runt 17.30 kom Elinore till mig..=)
Jag blonderade hennes hår, fint blev det! Och sen åt vi dom underbaaaaara jordgubbarna hon hade med sig. det var ju för himla fantastiskt gott. Så om nån vill göra Sara glad vet ni vad ni ska bjuda på. Mums!




image198



Och såhär glada var vi när vi ätit upp alla gubbarna:


image199

Weeeeeeeeeeee


Nu är jag ensam igen och ska kolla lite på tv och lägga mig relativt tidigt (har jag tänkt)....

Puss puss