Vilka fynd!


God kväll!

Först och främst vill jag gratulera min kära kära Malin till att hon ska bli sambo om 1 månad. Fick höra det idag och är så glad för hennes å Rasmus skull! Jag hoppas verkligen att det kommer att funka jättebra och att jag snart kommer att följa i hennes fotspår ;) Håller på att leta efter jobb överallt nu, extra eller vad som helst! Så om någon ser ett jobb, säg till för guds skull!

Till idag då. Jobbade mellan 8-16 och efter jobbet cyklade jag hem och la mig i sängen och tänkte vila lite innan jag tog tag i tvätt och annat skoj. Satt och kollade på tv i typ 45 minuter och sen fick jag SMS av syster.
-Vad gör du? För jag tänkte att vi skulle åka till Överby..
Ha ha.. japp och då var klockan typ halv 6 och eftersom det stängde 7 så blev det plötsligt vä'ldigt stressigt mitt upp i vilan. För jag hade lagat maten idag, och det var stekt fläsk! Så det var till att hoppa in i duschen och sen snabbt ut och fixa hår innan jag blev hämtad av Daniel. Vi åkte upp och hämtade Emma och Daniel gick hem sen körde jag å syster till Thn....fort!

Vi hade typ 45 minuter på oss att gå i affärerna. Hann med typ 4 affärer. Men det var nog tur för va så mycket REA överallt och jag skulle ju egentligen inte ha nåt. Men hittade fakstiskt HALVA REAPRISET(!!!) på denna västen( bilder längre ner) och halsduken, blev typ 125:- för båda. Och sen gick vi även in på Ur och Penn. Jag vet inte vad det är men jag och smycken är verkligen som magneter. Och förstå min glädje när det stod:

Alla halsband 25:-
Alla örhängen 10:-
Alla armband 15:-

Okej, då var det en kvart kvar tills det stängde och det är jag glad för. För jag blev galen å skulle ha fått med min nästan ALLT om jag inte var tvungen att gå när gallren skulle ner. Men jag fick med mig 1 halsband, 2 örhängen och 1 armband för 60:- Okej, det är billigt! och det får man faktsikt unna sig ibland. Jag var väldigt glad när vi gick därifrån iaf.

Sen gick vi till Maxi för Emma skulle ha lite saker och jag hittade en billig tjejfilm och lite nödvändiga städsaker och hushållspapper. Det måste man ha. Jo och en ny papperskorg till toaletten som jag letat efter länge. Hittade en cool svart i plast (lätt att göra ren) för bara 59.- Weee! Så vi kom inte från Thn fören strax innan 8 nångång och har vart hemma en stund nu. Mycket glad över denna fynd-dagen =)


image200



            



Idag har jag laddat ner en ljudbok oxå, antagligen helt ointressant tycker ni men jag tycker det är kul..=) är nog 3:e boken av Camilla Läckberg- "Stenhuggaren". Ska lägga in den på min MP3 och lyssna på till och från jobbet. Blir mycket roligare då..=P

What else?

Imorgon har jag sovmorgon, yey! Det ska bli så superskönt faktsikt. Har verkligen vart så trött de 2 senaste mornarna så kommer uppskatta att klockan börjar skrika lite senare imorgon..^^


Nu ska jag kolla efter fler jobb till älskling och kanske kolla på lägenheter å drömma lite ;)


Puss puss
#1 - - Malin:

Tack älsklingen! glad jag blir att du tänker på mig ;) du ska se att André får ett jobb fortare än du anar! ha tålamod! snart blir vi lyckliga sambos båda två :)