Några timmar i ensamhet

Hej!

Nu hinner jag skriva några rader pga att jag är själv i några timmar. André är på Paintball-träning så jag pysslar med det jag tycker är kul en stund. Dessa 2 semesterveckorna har vi verkligen varit med varandra varenda minut, och jag är mycket glad för det. Men ett par timmar själv skadar inte ibland..=)

Hm, vad gjorde vi igår tro?
Vi var nog mest hemma, vi tog en tur till Torp och kollade i affärer men hittade inget speciellt. På kvällen var det mat som vanligt. Vi grillade kött och åt bakad potatis till. Har inte ätit bakpotatis på år och dar. Det var riktigt gott faktiskt. Ett tips till er som gör potatisen i ugnen.. Lägg den i micron i 20-25 min på högsta effekt så är det klart sen. Snabbt och så enkelt det kan bli!
Jag bakade även lite kakor på kvällen. Jag ska skriva receptet i ett inlägg här ovanför strax och för er som gillar CHOKLAD rekomenderar jag er att prova..=)

Förresten, min mobil som blev stulen för några veckorsen kommer att ersättas nu. Jag fick ut lite på försäkringen som tur var och nu ska jag få köpa en Sony/Ericsson c902 för ett mycket bra pris. Är ju såklart tvungen att betala självrisken på 1200:- men det får man ju leva med! Så nästa vecka har jag en bra mobil igen. Kändes lite sådär bra att gå tillbaks till den gamla, alla funktioner är så mycket sämre än det man hade innan. Så nu är jag glad igen! Tack Trygg Hansa!






Nu blir det lite recept och bilder i ett nytt inlägg...


Puss