Festbilder


God Lördag!

Igår skrev jag ju att vi väntade på lite folk som skulle komma till oss på kvällen. Och när de kommit började vi såklart spela guitar hero.. =)



Killarna rockar..

Det blev lite förfest och strax innan 00.00 gick vi till stan för ännu mera fest.



Vi gick till Harrys



Där va vi i 2 timmar tills det stängde. Jag, Katrine och Emma dansade nästan hela tiden och vi hade superkul.. Tack tjejer!




Skål!





Killarna fick oxå va me å dansa en stund.. ha ha ha!




Go grabbar!

Sen sov vi skönt hela natten!

Nu är André och jobbar hos pappa. Jag har vart hemma hela morgonen och fixat upp här hemma efter gårdagen.. snart ska jag handla å laga mat. Och senare ikväll ska vi åka till Göteborg å gå på bio med Elinore och Magnus..

Gissa vilken film det blir.. =)







Det kommer bli jättekul!

Nu ska jag gå och handla!


Ha en bra lördag allihop...