Finally!

Hejsan!

vet att jag inte har bloggat på några dagar nu men allt pga att jag på Långfredagen åkte till Sthlm och har vart där tills igår kväll. Har haft fullt upp med flyttning idag oxå... lagt in alla Andrés grejer så nu är allt på plats och vi kan äntligen kalla oss SAMBOS! Som jag har längtat!! Känns fortfrarande inte verkligt... tror han ska åka snart..men det ska han inte! Nu är han fast! Och det första dygnet har ju verkligen gått jättebra och det är underbart att kunna få en puss när man vill! ;) Och imorgon ska jag jobba igen men känns mycket lättare när man vet att man kommer hem till nån och inte bara en mörk, tom och tyst lägenhet. Nu börjar det sköna livet =)

Jag har massvis med bilder från helgen och massa kul att skriva men det får bli imorgon för nu är det Wallander på tv:n och vi ska lägga oss nu... men kommer ny blogg imorgon!


Puss och god natt! (hoppas alla är lika glada som jag)