God kväll kära vänner!


Hejsan!

Har vart lite frånvarande här ett tag. Detta beror på som ni kanske förstår min nyblivna sambo-lycka! Har såklart haft tid att skriva och började ett inlägg häromdagen men då krånglade det och jag kunde inte lägga in några bilder så struntade i det. Men jag ska göra ett försök nu..=)


Hm... det gick inte att lägga upp bilder idag heller..=( fy! ja ja...

Kan ju i korta drag berätta lite vad som hänt under den sensate veckan.

Jag och Emma åkte ju upp till sthlm på fredagen och var kvar där till söndag. Vi firade påsk med en utflyttning/inflyttningsfest. Det var mycket livat men kul. Vi åkte hem på dagen på söndan. Det var helt packat i bilen med alla saker som skulle flyttas med. Jag körde och typ 5 timmar senare var vi tillbax i Uddevalla.

Måndagen tillbringades med att ställa iordning alla saker och städa lite. Blev jättefint och var såå skönt att äntligen få ett helt hem igen! på kvällen hade vi fika med mamma å den delen av släkten. Mycket trevligt.

Tisdag var det jobb igen..segt men gick fint och André var ju hemma när jag slutade så var lite annorlunda...men underbart!

Så har dagarna fortsatt nu.. jobb och komma hem och kramas. Jag har inte riktigt fattat att han är kvar. Och jag får påminna mig om att jag har någon som sover bredvid mig... Ovant men har väntat så länge och det är lika mysigt som jag väntade mig..om inte bättre!! iaf hittills... ;) Nädå, det kommer bli en mycket härlig tid framöver!

Idag har jag jobbat till 16...sen gjorde jag mig iordning hemma och körde André till paintballokalen där han skulle vara med å spela å lära sig lite inför jobbet han ska göra för pappa. Jag åkte till Thn och handöande lite. Hittade kläder till Emmas fest imorgon och annat kul.

Var hemma strax efter 20.00. Hann baka tårtbotten till Emma innan älsklingen ringde och ville bli hämtad vid lokalen. Jag körde hem pappa till sig och André till Emma å Daniel. De ska ut ikväll...Emma fyller ju kl 00.00 inatt och då blir det krogen. Jag börjar kl 7 imorgon så jag fick stanna hemma men det va ganska skönt för orkar nog inte med imorgon annars.

Ska lägga mig strax och kolla på film å bara mysa för mig själv ^^


Puss och god natt!