LL = Ledig Lördag

God kväll!

Såhär ser det ut just nu.. Igår var det fest för syster som fyllde 18 äntligen! Det var mycket trevligt! Men åkte hem ganska tidigt för var så himla trött efter att jag börjat jobba kl 7 den dagen..


image390


image391

Mamma och mormor var så duktiga i köket på festen! Tack för goda snittar och cheesecake!

image392

Massa presenter

image393

Min snygging... min SAMBO.. Måste ju utnyttja ordet medan man har chansen ;)

image394

Här var det sång för Emma. Och ja, vi hade rökmaskin..

image395

Jag hade ansträngt mig för att locka håret alltså..=) Länge.. Typ en sprayflaska krävdes..=P

image396



Idag sov vi till 10 nånting. Men fick inte så mycket tid tillsammans för kl 12 åkte André och jobbade. Jag städade lite i lägenheten och strax efter 15 gick jag till Elinore som jobbade så duktigt...pratade lite med henne och gick vid 16.. Jag tog en promenad till lokalen för älsklingen höll fortfarande på att jobba. När han var klar åkte vi med pappa hem till dom och vi åt thaimat och kollade på tv till 20 på kvällen. Nu har vi kommit hem efter lite mathandlande och filmhyrande. Ska kolla på "Berätta inte för någon" nu. En thriller som förhoppningsvis är bra =)


Här är lite blandade bilder från veckan som gått:

image397

Inflyttningsmiddag i måndags

image398

Massa fika!

image399

Nelvin fick tag i kameran och detta är en av de "bra" bilderna. De andra va ÄNNU mer golv eller tak.

image400

Elinore har gjort vår nya medlem Rune till mobilvaktare..=)




Imorgon är det jobb som gäller och direkt upp till Dalsland när jag slutar. Ska fira Emma igen med ett vanligt lugnt kalas..=) Yey!

Nu blir det film!

God natt!