Grill kalas!


Har ju jobbat igår och idag. Igår efter jobbet så tog jag och älskling en tur på stan och sen på kvällen gick vi på bio. Jag hade överreskat han med att köpa biljetter till Indiana Jones.

image582

Den var ganska bra men kanske lite mycket slagsmål för mig men ändå..=) Den var slut vid 23 och sen var det bara raka vägen hem och sova.

Idag var det upp till jobbet igen. Slutade16 och vid 19 var vi uppe hos pappa för att fira min "låtsasbror" som fyllt 18 i början av maj. Vi grillade god mat och hade jättetervligt som alltid.

image583

Full fart vid grillen!

image584

Jag och min prins

image585

Min andra prins

Jag har precis kommit hem från kalaset nu men André åkte med syster och Daniel till Thn för det var nåt där ikväll. Så är själv just nu.. Men ska gå och lägga mig nu så jag orkar med sista jobbdagen på denna veckan..=)