Första advent

Idag ska ljusstakarna upp.. och mina är på g. Innan jag lägger mig ikväll ska dom vara uppe.

Igår var det fullt upp (som vanligt). Hela dagen gick åt till IKEA och hela kvällen/natten till att bygga möbler. Vi la oss inte fören efter 4 imorse.. Helt galet men nu är det faktiskt inte långt kvar till målet. Är så otroligt skönt!

Just nu lagar jag mat men hoppas jag kan blogga lite senare och då kanske med bilder på framstegen.. =)

Puss
#1 - - Anna:

Härligt att du börjar komma i ordning då! Jag kom själv i ordning med all advent igår kväll, och dagen har varit riktigt mysig och stämningfull :) Mys!



Ägnade min fredagskväll åt att skruva ikeamöbler, haha.. har just flyttat, och det tog ju aldrig slut.. men, nu är det klart, och så fint :)



Kan tipsa om en bra sida, som jag hittade på en inredningsblogg!



http://www.inredningsskolan.se/simulator/



Bra tips, och simulatorn är kul!!



Lycka till med adventsfixet! :)

#2 - - Sara:

Åh tack så mycket för tipset! Ska gå in och kolla direkt! =)