Super tröttis

Efter en jobbdag mellan 7-16 har jag och André nu grejat med lägenheten oavbrutet. Allt har vart en enda röra när vi skulle försöka få ihop alla kökslådor och skåp...



Här försöker jag få ihop skenorna till lådorna. Jag har fortfarande igen aning om det blev rätt.. Är dessutom inte ens klara med alla..



Just på denna bilden nedanför sitter jag i köket och tar en paus och funderar på vad jag ska göra härnäst..




Men hur mycket vi än städar så blir det på nåt sätt ändå mer och mer sopor.. kolla vår hall i nuläget tex...



Fast vi har lyckats få upp lite lådor i köket..



De blåa är bara skyddsplast, det är högblanka vita luckor som döljer sig under.



Och fläkten är igång..

Nu är både jag och min älskling helt slut och ska gå och sova så fort filmen är slut. Pirates of the Caribbean med min favorit Captain Jack sparrow..





God natt kära vänner!