Klistrigt!

God kväll!

Denna lediga dagen har vart allt annat än lugn. På eftermiddagen blev det god sallad med trevligt sällskap på Cactuz. Var väldigt kul att träffa Elisabeth igen som vart på "rymmen" från Uddevalla pga studier ett bra tag. Men nu fick vi äntligen en pratstund.. och mat =)

Efter det lilla avbrottet åkte jag till gymmet och svettades 1 timme innan jag körde upp till Emmas lägenhet igen för att fortsätta tapetsera. Vid 22 var jag tvungen att åka hem för att hämta den sista torra tvätten..

Fullt upp men mycket gjort kan man säga. Imorgon är det jobb igen plus möte. Jag hoppas (HOPPAS!!) verkligen att det ordnar sig med semestern och jag får de veckorna jag ville. Jag och André har så mycket vi vill göra i sommar och om vi inte får alla 4 veckor tillsammans kommer vi få välja bort något. Snälla snälla, jag håller tummarna!