Liten tjuv..

När jag skulle sätta mig vid datorn med min nygjorda kopp the hade tydligen någon annan bestämt att det var hans stol.....



Så jag satte mig med min kopp i min rosa shächlong och tittade på "Grease" som går i bakgrunden


#1 - - Peter:

Hehe, jo det får vi hoppas. Pappa blir väl glad för det för då kan jag greja med honom resten av min semester :-)



Okej, vart vill ni åka nånstans?



Oj, har du så mycket semester sparad? Så du har 6 veckor? :-)



Japp, det var coolt att se sitt barn och så. Ska dit om 2 veckor för en koll till så då blir det nya bilder :-)



Kram

#2 - - Anonym:

- Heeej, vad fin blogg du har!. Har en fråga. Hur gjorde du så att ditt akriv, humm hur ska jag förklara du vet där det står mars, april, maj o rubriker t dina blogginlägg, ja iafl hur gjorde du så att när man lägger musen över så blir det lite större? haha svårt att förklara. Men hoppas du förstår :p