Smärta x 2

Nu är jobbet klart för idag och har kommit hem. Det har även min sambo gjort för ett par timmar sen. När jag kom in var det mörkt och tyst i lägenheten, han ligger i soffan men har iaf fått säga hej och förstått att han har väldigt ont och behöver sova. Så jag ska låta honom vila och roa mig själv. Lyckades förövrigt att klämma fingret i dörren när jag skulle gå in i lägenheten. Det gör så himla ont! Det finns vissa saker som man gör då coh då men fortfarande gör det väldigt ont. Som att slå i en tå i tröskeln, AJ! Eller bita sig i tungan eller slå armbågen emot så det känns som söätar i hela kroppen. Ganska små saker som är onödiga men riktigt hemska. Fick bara ett litet jack men har svullnat upp lite... Ja ja, man har ju vart med om värre! =)

Nu tänkte jag vara hurtig och ta en till joggingtur. Lika bra när älsklingen ändå behöver lugn och ro. Tänkte ta en runda på ca 6 km idag. Får se hur det går med tanke på att det mest är uppförsbackar första halvan.. Kämpa!