Äntligen fredag!

Det är obeskrivligt skönt att det äntligen har blivit fredag eftermiddag. En kaotisk dag på jobbet är avklarad. Egentligen är jag jättetrött men får sova ut imorgon då jag är ledig istället =)

Igår var jag först på mysig middag hos Elli och Oscar. Emma och Nelvin var med också. Vi satt och tittade på roliga Youtube-klipp och senare på kvällen gick jag, Elli och Oscar ner på stan. Tyvärr ösregnade det ju och folket på festivalen var inte många. Blev därför bara en cider och sedan bestämde vi oss för att det fick vara nog. Det blev film för mig istället och samnade sent. Hemskt trött imorse men nu börjar det arta sig.

Har nu städat iordning och tänt ljus. Runt kl 19 kommer det gäster hit för lite förfest innan Fjorde. Mycket trevligt! Nu har jag bråttom för har både smink, hår och kläder kvar att göra...

Ha en underbar kväll!


Bilder från igår
#1 - - feea (felicia aulén)♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser:

rösta på mig till veckans blogg och få en av mig länking! !

:) § kram / feliciaaulen.blogg.se :)



du röstar här :

http://jennyhammarstrom.blogg.se/2010/july/finalisterna.html?_tmp=b1f8606d7de6bea4ed626f1f30d443c568e45971

#2 - - claudia:

fina bilder ^^