Panorama

När vi var i Fjällbacka för ett tag sen tog jag många kort på samma sak för att sedan sätta ihop dom till en panoramabild. Har aldrig gjord det förut men efter lite grejande i Photoshop fick jag ihop två bilder. Det är 4 respektive 5 bilder som är ihoplappade till dessa två nedanför...





Det var som sagt första gången jag testade och ska definitivt göra det fler gånger. Ja, det var lite om det jag gjort idag. Var ute en stund men var ju fruktansvärt varmt. Jag klagar inte men varför kan inte värmen fördela sig lite? Är inte jättekul att gå runt och va helt klibbig =) Men bättre än vintern, mycket bättre! Ikväll ska jag och André på mys. Vi ska träffa Emma och Åke för att äta på restaurang och sedan gå på bio. Det blir Sex andt the city som jag fortfarande inte sett. Skandal! Nu ska jag duscha håret så det hinner torka i tid. är inte van vid såhär mycket hår. I vanliga fall tar det ju bara nån timme tills allt är helt torrt, kommer dröja lite längre idag gissar jag =)