20 års jubileum

Har kommit hem från jobbet för en stund sen. Blev övertid idag pga att jag och Elli hade ett catering-jobb ni i eftermiddag. Var på Bokenäs servicehus som firade 20 års jubileum. Snittåldern låg på ungefär 104 år eller nåt =) Fast dom var söta och snälla. Lite rörigt var det kanske, inte så ofta det är fest där kankse. I vilket fall gick det bra och kunde sluta jobba strax efter 18.

Mmmm...inte så mycket mer som hänt idag. Har vart så tung i huvudet (och kroppen) bara. Huvudvärk som bara lämnat mig ifred nån enstaka timme och benen vill inte riktigt vara med. Men är ledig imorgon och fredag så jag kan ladda inför jobb hela påskhelgen. Imorgon blir det kalas för Emma (igen) hos pappa och efter det åker jag och André upp till mamma och är där till fredag kväll. Ska på ett spännande "möte" på fredag också, hoppas det blir givande!

Nu ska jag ta en skiva av mitt egenbakade surdegsbröd och prata med sambon lite...