En timme extra

Klockan är mycket men jag resonerade så att man ju får sova en timma extra inatt så jag behöver inte lägga mig riiiiktigt än..men snart =) Min kväll har spenderats i soffan..framför en av mina tjejfilmer och glass. Glassen jag åt för första gången ikväll var riktigt god. Men vad förväntar man sig av vit chokladglass och röda bär? Det var en lugn och skön kväll med andra ord.. Hoppas att alla partyfolk som just nu antagligen har som roligast har lite kul för mig med men ändå tar det lugnt ;) Imorgon är det söndag och som många förknippar den med: bakfylla och allmän seghet. Jag däremot har ännu ett jobbpass att fightas med, det sista för veckan dock. Sedan så har jag en ganska skön vecka framför mig med bara 2 jobbdagar, det ska bli helt underbart! Längtar verkligen till att få vara lite ledig och framför allt Halloweenfesten på lördag. Var längesen det var nån riktigt fest för min del.

Nej, nu är klockan 23 (eller 24 om man ska vara riktigt noga) och får nog dra mig till sängen. Men jag kommer ha med mig min iPhone så somna gör jag nog inte direkt. Jag börjar lära mig telefonen nu men det är verkligen inte en vanlig mobil. Det är lite svårt att fatta allt den lilla saken kan göra och ännu mer förvånad kommer jag bli allt eftersom utvecklingen går framåt.

God natt på er!