Mitt 2011 Jan-feb

Nu när det bara är en dag kvar på 2011 tänkte jag sammanfatta mitt år i bilder. Får säga att det har vart ett riktigt bra år! Hoppas såklart att 2012 blir ännu bättre!




Januari hände det inte så mycket, var mest massa snö.



Jag hade Cliff och Soya som blev vänner


Jag hade fest i lägenheten





Februari var en mer händelserik månad


Jag och Victor tog en dag på Universeum i Göteborg




Emma, Åke och Nelvin slog ihop sina födelsedagskalas till ett enda stort. Jag bakade en Batmantårta till Nelvin




Amelie och Karin kom till Uddevalla för en riktigt rolig utekväll




En heldag i Göteborg tog vi i mitten på februari. Vi åkte tåg ner, gick på museum, strosade i stan och avslutade med en middag på Hard Rock Café




En fest i huset blev det allt




Jag bakade cupcakes med fjärilar till Emmy som fyllde 20 år




Jag var väldigt blond och hade hårförlängning




Vi tog en promenad med kameran en fin dag och försökte oss på att göra några "coola" kort. Gick sådär..=)



Samma dag fotade jag i pappas Paintballhall när laget hade träning



Till alla hjärtans dag lagade jag en lite finare middag



Jag tog äntligen tag i projektet att måla om min lägenhet till vitt




Hinner faktiskt inte med fler månader nu för måste vara lite social. Jag och Victor ska kolla på film och äta glass. Nu är det bara två dagar kvar innan man ska "ta tag i sig själv" och börja äta ordentligt. Vi hörs imorgon på självaste nyårsafton!

Kram på er