Fredag sista augusti

Det känns som att detta är sista dagen på sommaren ungefär. Idag har det faktiskt vart riktigt gott väder också. Det började dock ganska så kyligt med 8 grader när jag åkte till jobbet imorse men vid hemgång var temperaturen över 20.
 
Har vart här hemma (hos pappa nuförtiden) och lekt lite med Nelvin, lagat mat som blev champinjonsoppa och ringt lite. Taina och pappa har åkt iväg på jobb så nu jag är ensam med fredagsmyset. Tänkte ta och gå en promenad strax och sedan mysa ner mig i en one piece. Köpte med mig en glass jag inte sett förut, lakrits såklart! Ska ta paketet och en sked och där har ni min fredagskväll! Funderar faktiskt på att klicka hem en ny systemkamera som jag spanat på ett bra tag också, det gör ju kvällen ett snäpp roligare faktiskt!
 
Nu ska jag byta om till promenadvänligare kläder och så kanske vi hörs lite senare ikväll. Ta hand om er sålänge!