Torsdagen har rullat på

Först så ska jag meddela att inlägget igår skulle inehålla text men den där "bra" Blogg.se-appen bestämmer sig för att radera texten ibland och istället är det bara bilder. Det var inte meningen att bara lägga upp två egobilder på mig själv men nu blev det så. Hade egentligen inget intressant att skriva heller då jag jobbade mellan 11-20 igår och därför inte gjorde så mycket annat.
 
Idag jobbade jag 6-14 och direkt efteråt blev jag barnvakt till sötaste Nelvin och tillsammans med Elinore åkte vi till Överby. Gick och kikade i affärer en stund men hittade inte så mycket denna gången. Jag fick väl nog av shoppandet förra veckan kanske.. =)
 
Nu på kvällen har jag sutit och rivit ut sidor från massa tidningar som sen ska sättas in i min "inredningsinspirations-pärm" och min "recept-pärm". Ordning och reda!
 
Avslutade kvällen med att ta en promenad med endast musiken i öronen som sällskap. Jag måste försöka ta mig ut mer för det är skönt att få gå i kvällsmörkret och fundera.
 
Har nu duschat och smörjt i mig med lite brun utan sol, hösten är påväg och jag ska minsann vara lite brun även om jag så ska fuska!
 
Jo, dagen har gått framåt hyfsat snabbt idag även om vissa stunder vart jobbiga. Nu ska jag sova för imorgon är det fredag och jag börjar jättetidigt!
 
Puss, kram och god natt!