2012 i bilder del 1

Kort årsresumé i bilder
 
 
 
Januari
 
 
Kallt och frostigt
 
I Januari gjorde jag mina första "riktiga" tårtor. Var jättenöjd med dessa två kommer jag ihåg. Det känns ju skönt att man utvecklats lite sedan dess. Har verkligen vart ett tårt-år!
 
Fick ett infall och bjöd hem massa folk på fika då jag gick loss i köket och bakade ungefär 43 sorters kakor
 
 
En tur med kameran på Strandpromenaden
 
 
Mina tjejer Karin och Amelie var hos mig för lite party
 
Kalla bilder över Uddevalla
 
 
Februari
 
 
I februari pysslade jag ihop egna Alla hjärtans dag-kort till vännerna
 
Årets andra tårta, en symaskinstårta. Mycket pyssel med den där lilla maskinen! =)
 
 
Var en sväng förbi Ullared och fick med mig ett och annat
 
 
Shoppade loss på Lagerhouse
 
 
Var på en matmässa i Göteborg och råkade få med mig några macaroons hem. Oooops! ;)
 
 
Syster beställde cupcakes till en kollega som fyllde år
 
 
Det var grymt mycket snö i februari
 
 
Gick loss på örhängesavdelningen
 
 
Testade min julklapp muffinmaskinen, gjorde praliner och lagade mat
 
 
Mars
 
I mars åkte vi till Nordens ark och hade en mysig dag med djuren
 
 
Var sugen på våren så skyndade på lite genom att ta en tur till Blomsterlandet
 
 
Till Nelvins födelsedag pysslade jag ihop en Hitta Nemo tårta
 
 
Mamma och Björn fick med oss på en spontan-tur till Hallden och fästningen
 
 
Passade på att fota Cliff som vanligt när jag är i Dalsland
 
 
Pyssel i trappen
 
 
Äntligen vår!
 
 
April
 
Axel fyllde år och såklart var det kalas!
 
 
Jag gjorde mina första sockerblommor och Cakepops
 
 
På påsk bjöd jag på middag och kvällen spenderades ute i Berg hos mormor och påskelden
 
 
Årets första grill!
 
 
Jag och Nelvin hade en mysig dag på stora lekplatsen nere i stan
 
 
Planteringar, som faktiskt överlevde! Väldigt imponerad över mig själv!
 
 
Maj-augusti kommer i del 2!