Årets sista dag

Så 2012, nu är det inte mycket kvar av dig! Om lite drygt 12 timmar går vi in på ett nytt år och som varje gång hoppas man det kommer bli det bästa hittills. Mitt 2012 har bjudit på lite allt möjligt. En hel del dalar i början och mitten på året men nu i slutet hämtade det upp sig och trots allt har jag många bra minnen från året. Ikväll ska jag fira av och fira in det nya med kära vänner och god mat, perfekt avslutning!
 
Har vart uppe sedan 9, hunnit handla, haft lång mysfrukost i soffan framför Nyhetsmorgon och blingat mina naglar med glitter. Har även en rödvinssås på spisen som syster önskade sig till sin middag ikväll. Nu ska jag bara slänga ihop desserten till vår egen middag och sedan kommer jag nog lägga mig i soffan och slöa en stund innan det är dags att göra finfrisyr och välja ut festklänningen. Om jag hinner/orkar ska jag göra ett bildinlägg från året som gått, brukar göra det har jag för mig =)
 
 
Årets sista frukost