Njuter av ledigheten

Hej på er!
Denna dagen har verkligen vart annorlunda om man jämför med de andra i veckan. Har fått slingor i håret, gått på Torp och kikat med syster och Victor. Har även hunnit läsa en skvallertidning, stylat Emmas hår och ätit glass, låter inte som en helt fel dag? Just nu sitter och jag scannar in bilder från mitt berg av fotoalbum. Först och främst är det från skolan som jag ska skicka till de som anordnar klassfesten nästa helg. Kommer nog bli hur kul som helst och en del från vår klass ska samlas hos en tjej som bor nära skolan och sedan gå dit tillsammans efter en förfest.
 
Ikväll ska jag och Victor äta lite gott, ryggbiff med potatisgratäng och rödvinsås unnar vi oss. Sedan blir det väl säkert en film som jag kommer somna till som vanligt =) Är fortfarande trött efter igår så blir nog inte så sent för min del.
 
 
Jag och min klass när vi gick i 9:an, 10 år sedan (helt sjukt att det gått så snabbt!). Jag sitter i mitten med de snygga blåa byxorna ;)