Kaffe och recensioner

Morgon!
Härligt väder ute idag, solen strålade in redan vid 8 imorse så när Victor gick upp till jobbet vaknade jag till och kunde inte somna om. Så underbart att kunna ligga kvar i sängen och dra sig och veta att man inte måste göra något på hela dagen om man känner för det. Nu hade jag sovit mina timmar och var utvilad så gick upp efter en stund. Har ätit frukost i soffan och nu är det kaffe framför datorn. Jag håller på att leta info om löparskor. Har googlat och "prisjaktat" en hel hög och skrivit upp namnen på de som kan vara något. De jag har nu har hållt bra i tre år och vill ha några som kan hänga med länge. De som ligger bäst till enligt recensioner är Nike zoom structure eller Asics gel Kayano. Sen är det ju en annan sak hur de sitter på just mina fötter men det ska vi ta reda på idag. Åker mot Göteborg vid lunchtid då Victor kommer hem igen...