Hemma från kalas

God kväll!
Kom hem från svärfars kalas för en liten stund sen. Vi har suttit i uterummet och pratat i flera timmar. Vart väldigt trevligt och fått höra massa berättelser från nya folk jag inte trffat förut. En före detta FN-soldat och en lärare, det finns mycket att höra om deras liv! En intressant kväll och tårtan gjorde succé. Victor sitter på stationära datorn och jobbar så ska lägga in bilderna imorgon.

Har bara fredagen kvar innan helgledigt. Ska bli så skönt och på lördag kommer mina tjejer Amelie och Karin för en tjejkväll. Blir lite utgång också vilket var ett bra tag sen sist. Mycket taggad och det är bara en jobbdag som står emellan mig och lördag.

Ska lägga mig i sängen och läsa klart min bok, sista dagen på maj idag och har bara några sidor kvar så kommer klara mitt "en bok/månad-löfte" ;)