Siffror siffror siffror

Hej!
Idag har min jobbdag bestått av fakturor. Har suttit på det minimala kontoret utan fönster och lysrörslampa och räknat siffror nästan hela dagen. Jag har vart seg, trött och haft huvudvärk. Kontorsarbete är verkligen inget för mig som är van vid att stå, gå och springa runt hela dagarna. Men så blir det när man ska skriva en hel månads fakturor på en dag. Hann nästan med allt så det känns skönt iallafall. Blev lite övertid också och var inte hemma fören strax efter 21. Satt ett par timmar och färgade marsipan och flowerpaste samtidigt som jag kollade på Tv4 Play. Jag har Premiumkonto och där finns det hur mycket som helst att kolla på. Alla Leilas program finns, men de har jag såklart redan sett. Ikväll blev det ett avsnitt ur "Don´t tell the bride" Som går ut på att ett par får deras bröllop betalt OM killen får planera ALLT. Hon får inte se eller höra något fören på själva bröllopsdagen. Inte ens sin egen klänning får hon välja. Vissa tjejer gråter och är helt förtvivlade men andra bli faktiskt nöjda. Mycket underhållande får jag säga!

Som vanligt är det sent och jag borde sova för längesen. Jobb klockan 7 och efteråt på kvällen ska vi fira Victors pappa som fyller 65 år idag. Allt till tårtan är klar, bara att bygga ihop den imorgon. Känns så skönt att veta att man inte behöver stressa. Fick för övrigt en till tåtbeställning idag tills nästa lördag så har nu tre stycken i veckan som kommer. Är superkul men det krävs lite planering. Ett nytt paket från Tårtdecor med mer flowerpaste och annat gott är redan påväg.

Som sagt, sova! God natt på er <3