Dåligt med inspiration just nu!

Ja, jag vet att jag är sämst på att blogga nu. Det märks på uteblivna inlägg och läsare som är färre än vanligt. Men det är bara för att jag håller på att leva i det verkliga livet just nu. Jag jobbar, tränar, gör tårtor, träffar nytt folk och bara låter bli att känna press för att skriva massa inlägg varje dag.
 
Det är mycket vädrets fel som gör mig lite oinspirerad. Grått och tråkigt! Jag vill ha ljus, snö, frost eller något som inte är grått! Jag vill gå långa promenader med kameran men just nu är det enda som finns att fota blaskiga löv på marken.
 
Idag har jag iallafall jobbat och tränat som vanligt. Träningen går för övrigt jättebra! Min och Malins två provveckor har tagit slut och nu har vi båda köpt årskort så nu ska vi köra Beach 2013 minsann! Väldigt taggad!
 
Nu har jag en hårinpackning och efter duschen sen ska jag sätta mig och pyssla med tårtdekorationer. På söndag ska en kollegas son ha kalas och han har önskat sig en Zoo-tårta. Håller på att skapa massa djur vilket är kul! Ni får såklart se bilder när den är klar!
 
Nu ska jag dricka te och njuta av att det är fredag!
 
 
 
Ser vi ut som Hulkar om ett halvår? ;)