Den mystiska toppen

Ni som hänger med mig ganska ofta kommer kanske ihåg att jag för ett tag sen sa att jag hade haft ett mystisk statistik-rekord. Jag hade ingen aning om varför men misstänkte att någon, nånstans hade skrivit om mig. Jodå, bara för någon vecka sen frågade mamma om jag hade sett att en annan tjej med bakblogg hade skrivit om mig. Det hade jag inte då jag under flytt och allt annat inte har hunnit kolla på alla mina favoritbloggar. Jag skrev till henne för längesen då hon hade ett inlägg om inspiration. Jag skickade några bilder på mian tårtor och lite senare hade hon tydligen skrivit en inlägg om mig och därav alla nya läsare =) Några har nog stannat kvar för har lite fler än innan. Nu har jag ju tyvärr vart lite tråkig på tårtfronten det senaste och de jag gjort sen jag flyttade har inte vart mina bästa.
 
Nu till helgen ska jag göra en tårta till min kära mormor så ska leta lite inspiration, och då ska jag först ta en kik in till fantastiskt duktiga Ulrika som gav mig extra läsare via sin blogg Bakverk och fikastunder.
 
 
 
Sugen på att göra något stilrent till helgen, som denna jag gjorde till mitt 26 års kalas