Statistik topp

Gick in för att skriva god natt och ser på statistiken att jag tydligen hade ett rekord igår. Antal unika besökare låg på över 120 st igår och i vanliga fall är det runt 30-40 stycken per dag. Har ingen aning om vad detta beror på men någonstans har ni alla hittat hit. Vet att jag inte är någ rolig bloggerska just nu men hoppas ändå att några av er nya tittar in igen =)
 
På måndag flyttar jag och när jag kommit iordning ska jag även försöka få ordning på bloggandet. Även om det inte kanske blir lika många inlägg per dag (då jag under den sensate tiden insett hur skönt det är att vara ifrån datorn ibland) så ska jag försöka lägga lite mer tid på det jag skriver. Framöver kommer det bli mycket inredning och även lite tårtor. Så fort tiden finns ska jag ta upp fotograferandet igen, dåligt det sista. Har massa ideér och frivilliga modeller så längtar verkligen till nästa photoshoot!
 
Nu kom jag helt av mig från det jag gikc in för att skriva från början. Blev bara så glad och överraskad av statistiken =)
 
Idag jobbade jag 8-16 och sedan åkte jag direkt hem och satte igång med mitt nya projekt: ommålning av matbord och stolar. Stod där i 5 timmar i sträck och grejade. Jag har slipat (använde för första gången en slipmaskin och blev ganska grym tillslut ;)), tvättat och målat med häftgrund. Det är ett stort bord med två iläggsskivor plus 6 stolar så man kan säga att det inte är ett jättelitet jobb. Ska måla minst två omgångar till imorgon och hoppas jag hinner bli klar innan måndag.
 
När jag gick in efter ca 13 timmars arbete så kände jag hur trött jag blev. Sitter här med ögonlocken halvvägs ner nästan. Tur att jag bara har imorgon kvar på jobbet och sedan är ledig. Fast ledig kommer jag ju inte vara då det ska flyttas ton med saker!
 
Nu ska jag sluta skriva och sova istället, mycket vettigare! God natt alla kära läsare, gamla som nya!
 
 
 
 
Kiss me hard before you go
Summertime sadness
I just wanted you to know
That, baby, you're the best