Semesterstart!

Hej kära vänner!
 
Egentligen börjar väl inte min semester förens på tisdag då jag enligt schema är ledig helgen och måndag. MEN, när jag gick från jobbet idag kändes det ändå som att min semester startade. Kommer som alltid ta några dagar eller snarare en vecka innan man riktigt inser att man inte kommer behöva sätta klockan på 05.00 på över en månad!
Dock har det inte vart någon jättelugn start för fram tills för en stund sen har jag grejat med mina tårtor. Två stycken stora 25 bitars står nu i kylen redo för att hämtas imorgon. Jag var lite nervös ett tag i början och kände att det kanske inte skulle bli bra men på nåt sätt fick jag ihop något ändå. Har nu precis fotograferat dom. Bilder kommer imorgon, vill alltid att kunden ska vara de första som ser resultatet.
Ska skriva kvitton nu och sedan ska jag ta och sätta igång med lite städning. Köket ser ut som det borde efter tårtmakeriet.
 
Imorgon blir det fullspäckat schema med tårthämtning 10-11, kalas för bror som fyller 25 idag kl 12, sminkning och hårfix utav kompis på eftermiddagen och drinkar + gym-fest med mina tjejer på kvällen. Väldigt bra start på en 4 veckors lång ledighet!!