Kära nån

Jag har verkligen blivit en usel bloggerska!
Får väl ta det positvt att jag har så mycket annat kul här ute i "verkligheten" att jag inte hinner sitta vid datorn =)
 
I måndags hade jag en mysig dag mest syster och Nelvin. Vi åkte bland annat till Göksäter och shoppade lite vilket alltid är trevligt!
På tisdagen åkte jag ner till Göteborg ganska tidigt, blev bjuden på lunch, handlade lite julklappar och njöt av min lediga dag.
 
Igår var det som allid jobb 8-18 och resten av kvällen stod jag i köket för att fixa med julmat (ska fotografera för företagets räkning) och gjorde piroger.
 
Upp tidigt imorse, jobba till 14, gymmet, hem och förbereda tårtfyllingar, packa in piroger, måla loppisfynd, planera helgens tårtdekorationer och hade även besök av mamma och Nelle en stund.
 
Nu är det gäspningar på hög nivå här så ska kasta mig i sängen. Sista jobbdagen för veckan imorgon, sweet!
 
 
Natti natti!
 
 
Måndags
 
Tisdags
 
Blev även bjuden på middag i tisdags kväll. Ibland är det skönt att lämna över jobbet åt en annan kock ;)