Ett år hemma

För nästan exakt ett år sedan så flyttade jag in i min vita härliga lägenhet. I början så det dock ut såhär..
 
 
Ett smått kaos som efter några veckor blev det hem som jag har trivts i bäst sedan jag flyttade hemmifrån för 8 år sedan. Detta är verkligen hemma för mig!
 
Här är några detaljbilder på hur det ser ut nu efter min höststädning.
 
 
Träpallar och lådor har fått flytta från balkongen och in i vardagsrummet
 
 
Nya loppisfynd. Gamla bestick är snyggt när det ska fotograferas mat och bakverk
 
 
En gammal pall som jag hittade på mormor gård har fått lite vit färg. Nu står där och påminner om min kära morfar som samlade på allt! <3
 
Hallen
 
 
Hittade även Trollhassel på loppisen. Älskar det verkligen! Är som en julgran eller påskris som man kan hänga lite vad man känner för i