Söndag kvar

Ja, då var det bara en dag kvar av denna veckan som har känts en aning längre pga att jag jobbade måndagen. Ska bli skönt att få morgondagen överstökad och börja en ny vecka, en ny vecka med vintertid. Det var tur att Aftonbladet-appen påminde mig om att klockan ska ställas tillbaksinatt för annars skulle jag kanske vara på jobbet en timme tidigare, och det vill man ju inte! =) En timme mer sömn välkomnas verkligen!
På måndag blir det Ullared igen med mams, syster och Nelle. Ska bli kul att få shoppa lite, har vart väldigt återhållsam med den varan i oktober. Kanske kan hitta nåt fint litet julpynt och det piggar ju alltid upp!

På kvällen kommer Nelle och sover över hos mig då han har lov och jag är ledig även på tisdag. Då ska vi två ha en riktig mysdag, var väldigt längesen. Tänkte åka ner till Göteborg, kanske gå på Universeum eller Naturhistoriska och bara ha en riktig bus-dag.
 
Så längtar som sagt till dess men får först ta igenom mig söndagen. Ska strax krypa ner, kudden är min vän!