Här är jag!

Tjoho!
Jag har dels haft mycket att göra och dels har jag faktiskt inte vetat vad jag ska blogga om, därför har det vart lite tyst här några dagar. Har som sagt haft fullt upp med veckans två tårtor och även varvat det med lite trevliga saker som kalas.
Jag har fortfarande inte nån klädsel på min soffgrupp och inga gardiner någonstans efter tvättracet i tisdags. Känns lite jobbigt men har bestämt mig för att vänta med det till måndag för är ledig och jobbar först på onsdag sen. Känner mig själv såpass väl att jag vet att börjar jag höststäda så kommer jag hålla på i lätt två dagar. Idag efter jobb och träning har jag faktiskt slappat och inte gjort något direkt vettigt. Nu tänkte jag snart ta och knyta mig för att orka med veckan sista dag. Hörs förhoppningsvis imorgon med nåt roligare blogginlägg!
 
 
 
Helgens verk