Hej vänner!

Har varit frånvarande nästan hela veckan ser jag. Passar på att blogga lite nu på jobblunchrasten då det är knappt om tid annars :)
I tisdags var det som vanligt jobb, träning och tårtförbredelser. Onsdagen bjöd på ett 11 timmars arbetspass och resterande tiden tårtdekorering.
Igår hade jag en ledig dag men var uppe klockan 6 på morgonen för att åka till Ullared. Mamma, syster och jag åkte 06.30 och var hemma 12 timmar senare med fullpackad bil som vanligt. Lika trevligt som alltid när vi åker iväg. Tog emot en tårtkund på kvällen och packade upp det nya + städade tills det var dags att sova.
Nu är jag som sagt på jobbet men bara en dryg timma till. Efteråt ska jag handla och hämta Patrik vid tåget för att sedan ha ett fredagsmys som vi inte brukar få tillfälle för.
Jobbar ju helgen så blir skönt med en lugn kväll.
Ha det jättebra tills vi hörs igen

Dagarna i bilder