Vardag igen

Hejsan!
Nu är det vardag igen efter en skön helg. I lördags var jag hemma hela dagen och grejade med tårtbeställningar, var bara utanför dörren en gång när jag tog ett pass på gymmet men annars var det bara jobb.
Igår var det en riktig kalasdag då Emma, Åke och Nelvin firade sina födelsedagar och jag var där från typ 14.30 till sena kvällen.
 
Idag har det vart ganska skönt väder med grader nästan uppe vid 10. Elli sms:ade imorse och frågade om jag ville ta en tur på stan. Så mötte upp henne runt 11 och vi gick runt och kikade i affärer och drack kaffe. Jag var lite sparsam med att handla något för ska till Ullared på torsdag, wihooo!
 
Nu har jag landat hemma och fixat lite med pappersarbete och bakat tårtbottnar. Ska alldeles strax dra på mig träningskläderna och åka till gymmet.