En tripp med bilden

Hello! Här är jag igen!
De senaste dagarna har rullat på med jobb, träning, tårtdekorationer och massa avsnitt av Pretty little liars.
 
Idag var jag ledig och passade på att ta bilen på en liten tripp upp till Strömstad. Spenderade några timmar på Nordby köpcenter där jag bland annat åt lunch med syster. Fick shoppat en hel del fynd också, riktigt nöjd!
Inget mer intressant har hänt ikväll utan kört på med tårtförberedelser. Det är så mitt liv ser ut just nu och inspirationen till bloggen går på sparlåga för tillfället.
 
Nu ska jag lägga mig och se ett till avsnitt av PLL innan det är dags att sova. Är beroende och har sett ca 75 avsnitt sedan jag började för typ en vecka sen. Är bara några få avsnitt kvar tills jag är framme där USA är. Kommer bli olidligt att behöva vänta på att få se vad som händer... Men men, idag behöver jag iallafall inte vänta mer än en minut.
 
Så ciao och god natt!