Mår så bra!

Hejsan!
Vill inte ens tänka på hur längesen det var jag skrev ett inlägg här men dagarna går fruktansvärt fort! Jag trivs iallafall så himla bra just nu och allt flyter på riktigt bra på alla plan. För att berätta vad som hänt sedan sist så har jag min hjälpreda: iPhonen
 
 
Födelsedagsfest
 
Massa god mat såklart!
 
En del soltimmar på balkongen
 
 
Jag bjöd på tårta på jobbet en dag
 
 
Har njutit av brunch på favoritstället Egg & Milk
 
 
Lunchade med Amelie som ska ha sin bebis vilken sekund som helst, spännande!
 
 
Hade Nelle-bus hos mig ett dygn
 
 
Löste äntligen ut mitt presentkort på fotvård, så skönt!
 
 
Bror fyllde år och bjöd på kalas
 
Tillbringade några timmar på roadtrip till Lysekil
 
 
Ännu mer fantastisk mat, Patrik skämmer verkligen bort mig så mycket!
 
Förr förra helgen hade jag och Patrik en härlig sommarkväll på Liseberg
 
Dagen efter fick jag välbehövlig sovmorgon, frukost och sedan en heldag med bla tur till Slottsskogen och lunch på Salt & sill
 
 
I söndags grillade vi i trädgården
 
 
En typisk Patrik sak: att klockan 23.00 på kvällen ställa sig och göra en dessert med karamelliserade persikor (plus ett hjärta i sugarpaste till mig)
 
 
 
 
 
Kaffe på Strangatans uteservering i Trollhättan
 
 
Satt och jobbade lite häromdagen...
 
 
Som ni ser så har jag haft det riktigt grymt och bättre ska det bli! Om en vecka går jag på min semester som nog är den mest efterlängtade nånsin. Mycket för att jag aldrig har jobbat så mycket och vart så trött som nu men också för att jag har så mycket roligt att se fram emot tillsammans med Patrik (och andra) denna sommaren. Kommer bli awesome!
 
Men nu är det sängen för mig och välbehövlig sömn för att ladda inför midsommarafton!
 
God natt på er!