Oh what a day!

Hello!
Denna vecka har bestått i en hel del jobb, bilservice, chocksommarvärme, tårtpanik (pga den hastiga värmen) och en totalt kaotisk dag idag.
 
Min arbetsdag har gått i ett från att jag kom klcokan 7 tills att jag äntligen kunde fly fältet 18.30.. har legat ett, eller snarare tre steg efter hela tiden och det har även alla andra på jobbet. Men, vi alla överlevde och kunde lämna utan att det såg ut som ett totalt bombnedslag.
 
Efteråt körde jag en stund på gymmet och var hemma närmare 20.30 efter ett stop vid affären. Sedan dess har jag städat upp köket som var ett halvt krigsfält, bakat tårtbotten och smält ihop en fyllning. Senaste timmen har jag redigerat bilder och uppdaterat blogg och Instagram. Tänkte från början att sätta mig och förbereda nästa veckas dekorationer men jag kände nu att mina ögon och mitt huvud säger stopp så ska lägga mig i sängen och somna till tv:n... Kommer bli så skönt!
Behöver ladda inför imorgon, då väntar en till av våra mest besökta dagar: mors dag!
 
Natti natti!
 
 
Känner mig som jag ser ut, blek och sliten! ;)