Senaste från iPhonen

 
 
En hel del kaffe har det blivit
 
Strålande solsken på jobbets utservering i början av september
 
 
En av de sista dagarna man kunde spendera på balkongen
 
Mamma och Björn bjöd på middag på Snäckan
 
 
Köpte en presskanna som använts på mina ensamfrukostar
 
Gick vilse i skogen en dag =D
 
 
Lite gråare väder..
 
 
En vecka drack jag väldigt mycket te..
 
 
En kaffe i bilen påväg ner till Göteborg
 
Väldigt förvånad när jag såg att jordgubbarna fortfarande växte i slutet av september
 
En till skogspromenad.. denna gången utan att gå vilse!
 
Med mörkare tider kommer varm choklad såklart!
 
 
Min största kusin fyllde 13 och vi blev cjudna på tårta
 
 
Det har blivit en hel del Lisebergbesök i sommar och vi avslutade med ett åk i Bergbanan innan vi sa hej då för denna säsongen. Men snart är det ju julöppet så behöver inte vänta länge.. ;)
 
Efter Liseberg åt vi på underbara Hello Monkey
 
Dagen efter spenderade jag och Patrik med att åka runt i GBG och göra ärenden varvat med mys
 
Jag fixade lite småplock till middag en kväll
 
Träden började byta färg
 
Ännu mer mys i Göteborg <3
 
På kvällen tog vi en snabb sväng på stan men vi insåg ganska snart att vi var trötta och hellre låg i soffan.. börjar bli gamle? Hahahah
 
En morgon låg vi och kikade på resor..
 
...vilket resulterade i vår bokade resa!
 
 
 
Jag hade Elisabeth på besök
 
En väldigt trött morgon...