September

Hej ni få tålmodiga läsare som ändå är här inne trots URUSEL uppdatering!

Även om min bloggtid är fruktansvärt reducerad så känner jag ändå att jag vill ha kvar den. Min blogg har hängt med mig sedan 2007 och är som en vän och som min dagbok. Jag skrev "riktig" dagbok när jag var yngre, riktigt flitigt faktiskt! Jag har ungefär 45 stycken fulla dagböcker som sträcker sig från jag var typ 12 tills 2005 då jag var 18. Sedan slutade jag helt plötsligt och så var det ett par år då inget är dokumenterat. Bloggen blev nog något substitut och det är jag innerligt glad för nu, skulle aldrig vilja radera denna då hela mitt liv står här. Inte allt såklart men jag kan ändå gå tillbaks och komma ihåg vad jag gjort eller hur jag kände en viss period som jag annars säkerligen skulle glömt.
 
Så, mig blir ni inte av med och även om ni inte är många som läser så kommer jag fortsätta skriva om inte annat för min egen skull.
 
Ska vi först och främst se vad jag gjort sedan sist jag skrev.. med min andra favoritdagbok: iPhonbilderna!
 
 
Seg söndag i soffan med Patrik
 
Årets kanske sista grill
 
Alltid lika lyxiga frukost när älsklingen fixar <3
 
När det blev måndag och jag blev själv var det dags att ta itu med bokföring och andra viktiga grejer
 
Jag har köpt polkagrisdoftande ljus från IKEA
 
En dag gjorde jag storstädning och fick det väldigt trevligt här hemma
 
Jag och Elli gick på pedikyr och fick sitta i massagestol =D
 
 
Åkte ner till Göteborg för att gå en sväng på kulturkalaset
 
Det var bland annat en matmarknad med sjuuuuuuukt mycket engelsk konfekt
 

Patriks lägehet har blivit vit, ljus och fräsch men fortfarande en del kvar att greja med
 
Vi som är brunchälskare åt på favoritstället Egg & Milk
 
Städa städskåpet har stått på min att-göra-lista länge och äntligen fick jag det gjort
 
Har lyckats hinna till gymmet några gånger iallafall men önsker det ska kunna klämmas in ännu mer i höst
 
Näst sista helgen i augusti bjöd jag in tjejerna på lite fest
 
Dagen efter var jag, Patrik och syster lite sega och fastnade i soffan som sig bör
 
Vääääldigt seg.. =D
 
 
Vi körde sedan ner till Göteborg på kvällen
 
Redo för en dag i stora staden
 
 
Vi gick och kikade i affärer, åt lunch och drack kaffe tills kvällen då det var dags för mig att åka hem igen
 
Kvällssnacks
 
 
Blev lite krasslig i början av förra veckan och köpte ett halvt apotek för att jag verkligen inte kunde vara sjuk denna helgen. Hade jobb, plus tårtbokningar och en festival att gå på... Var ganska körigt men kom ut på andra sidan levande =)
 
Första kvällen på festivalen
 
Andra kvällen
 
Inte lika fräsch (och framförallt iskall) när man kom hem på lördag klockan 3 på natten
 
På söndag kväll kom Patrik och måndagsmorgonen bjöd på frukost på sängen och mestadels tv-tittande
 
Idag har det gjorts lite allt möjligt men mest grejat hemma och fått ordning på en del saker. Avslutade dagen med att äta middag med syster och pappa.
 
Nu ska jag sova och hoppas att jag är ett steg närmare frisk imorgon. Nati natti!